مدیر اجرایی همایش استاندارد روابط عمومی ایران؛

روابط ‌عمومی‌ها در عصر ارتباطات یک شاخص بزرگ مدیریتی محسوب می‌شوند

مدیر اجرایی همایش استاندارد روابط‌عمومی ایران گفت: روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات یک شاخص بزرگ مدیریتی محسوب می‌شوند.

به پایگاه خبری شرق ناب از اصفهان، محسن کبیری مدیر اجرایی همایش استاندارد روابط عمومی ایران گفت: حضور اساتید برجسته، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی در این همایش اهمیت بسزایی دارد و شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در یک رویداد الهام‌بخش و تعاملی با مباحث جدید، به‌روز و کاربردی روابط‌عمومی آشنا و در راستای افزایش مهارت های خود از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای تعریف شده و علمی نقش کلیدی در ارتقا و توسعه صنعت ارتباطات دارند، افزود : این همایش بستری برای ارائه موضوعات مرتبط مبتنی بر استانداردها در حوزه روابط‌عمومی است و ‌ آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال گذشته ارائه خواهد شد .

کبیری ارتقای سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب در حوزه روابط‌عمومی‌، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور را از اهداف برگزاری این همایش دانست و تصریح کرد: این کنفرانس در دو بخش “روابط‌عمومی استاندارد ایران” و”مدیریت بحران در روابط‌عمومی ” برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کمیته برگزاری این همایش با حضور صاحب‌نظران، صاحب‌ منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط ‌عمومی شکل‌گرفته است افزود : اعضای این کمیته با تدوین شاخصه‌هایی اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از میان اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب خواهند کرد .

مدیر اجرایی این همایش با بیان اینکه نتايج مطالعات نشان می‌دهد كه خلاقيت، نوآوری و تمایزی که منجر به ایجاد “نقطه عطف” می‌شود عنصر مهم در فرایند برنامه‌ریزی و کاری روابط عمومی است گفت : سازمانهاي خدمت رسان به مردم بايد روابط عمومي خلاقي داشته باشند و ايجاد روابط عمومي خلاق، وابسته به حضور تأثیر گذار مدير خلاق است.

کبیری با بیان اینکه در عصر رسانه‌ها شاهد شکل گیری شبکه‌های مجازی هستیم ادامه داد : امروزه تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و شبکه‌های جدید مجازی و رسانه‌های دیجیتال در شکل‌گیری افکارعمومی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی افزود : در عصر پرشتاب شکل گیری رسانه‌های متنوع و فنون ارتباطی خاص قرار داریم و روابط عمومی ها برای انتقال پیام، یک شاخص بزرگ مدیریتی محسوب می‌شوند.

مدیر اجرایی همایش با اشاره به اینکه روابط عمومي بيش از هر زمان نيازمند و تشنه خلاقيت و نوآوري است گفت : به همين دليل فعالان عرصه روابط عمومي بايد خلاقيت را سرلوحه اقدامات و برنامه ریزی ها خود قرار دهند .

کد خبر؛952