بولینگ صفه

بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال

پروژه بازسازی و نوسازی مجموعه بزرگ بولینگ صفه اصفهان باحضور قاسم زاده شهردار کلانشهر اصفهان ؛ اعضای شورای اسلامی شهر ؛ صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ؛ ساکت مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی شامگاه دیروز باحضور مردم شریف اصفهان افتتاح گردید.

به گزارش شرق ناب :امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در حاشیه افتتاحیه پروژه مجموعه بولینگ صفه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه زیباسازی، عمرانی و زیرساختی مجموعه تفریحی بولینگ صفه اظهار کرد: این مجموعه سال ۱۳۷۸ تأسیس شد و پروژه عمرانی زیرساختی و زیباسازی آن در مساحتی بالغ‌بر ۸۰۰ متر مربع از دی سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.
صمدانی با بیان اینکه این پروژه ششم فروردین سال جاری به پایان و بهره‌برداری رسید، افزود: در این پروژه پس از ۱۰ سال قطعات و تأسیسات موتورخانه اصلاح شد و بخش فنی مجموعه ارتقا پیدا کرد، همچنین رنگ‌آمیزی تمام سطوح موتورخانه به مساحت ۲۰۰ متر مربع و خاک‌برداری به وزن هفت تُن از جمله اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در این پروژه به‌شمار می‌رود.

امیرحسین صمدانی ضمن تقدیر از اقدام جهادی شرکت توسعه سیاحتی ورزشی سپاهان و در رأس آن شهرداری اصفهان تصریح کرد: خریداری اپروچ و تعویض آن برای نخستین‌بار پس از تأسیس مجموعه، اجرای موکت تخصصی برای پوشش محیطی، انجام ۱۸۰ متر مربع فضاسازی محیطی، تهیه و اجرای کناف دکوراتیو در سقف و دیواره‌های سالن بولینگ، بازسازی سازه مجموعه و زیرساخت‌ها از دیگر اقدامات شاخص انجام شده در اجرای این پروژه تفریحی و ورزشی بوده است.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه بولینگ صفه ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارد، گفت: با اجرای این طرح، این مجموعه تفریحی و ورزشی پس از ۱۶ سال به‌طور کامل ارتقا پیدا کرد، همچنین در این پروژه ارتقای الگوی خدمت‌رسانی در مجتمع گردشگری صفه و همسان‌سازی استاندارد محیط با الگوی بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.

صمدانی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر موارد زیرساختی، فاضلاب مجموعه بولینگ صفه با مشکلاتی همراه و موجب نارضایتی گردشگران و مشتریان این مجموعه شده بود که در این پروژه اصلاح این معضل در دستور کار قرار گرفت و به‌طور کامل برطرف شد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان در پایان با اشاره به اقدامات ماندگار و تحول آفرین در این دوره‌ی فعالیتی هیات استان گفت: هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان به معنای واقعی کلمه کلید واژه (مامی‌توانیم) را در ورزش‌های زیر مجموعه طنین انداز کرد و این مجموعه تحت پوشش را سال‌ها به جلو انداخت تا عقب ماندگی‌های گذشته از ذهن همگان پاک گردد.

ح