پاسخ به سوالات مردم در خصوص تعطیلی پمپ بنزین روستای «جار»

علت تعطیلی ۳ساله پمپ بنزین روستای «جار»

نزدیک به ۳سال از تعطیلی پمپ بنزین روستای جار می‌گذرد اما متاسفانه هنوز مشکلی این جایگاه حل نشده و مردم این روستا و حومه باید به شهر زیار ، بهارستان و با ردان مراجعه کنند که این امر باعث نارضایتی مردم این مسیر شده است. به گزارش شرق ناب از شرق اصفهان مسئول پمپ بنزین […]

نزدیک به ۳سال از تعطیلی پمپ بنزین روستای جار می‌گذرد اما متاسفانه هنوز مشکلی این جایگاه حل نشده و مردم این روستا و حومه باید به شهر زیار ، بهارستان و با ردان مراجعه کنند که این امر باعث نارضایتی مردم این مسیر شده است.

به گزارش شرق ناب از شرق اصفهان مسئول پمپ بنزین روستای جار در مصاحبه با طاها چاوشی خبرنگار شرق ناب گفت: متاسفانه مشکلات زیادی باعث تعطیلی این جایگاه شده که اصلی ترین آن مسائل حقوقی و … این جایگاه را متوقف کرده است که این امر از طرف قوه قضایه در حال پیگیری است و ما هم امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.
وی ادامه داد :اضافه شدن چند پمپ بنزین در این مسیر باعث نصف شدن فروش بنزین ما در سال های گذشته بوده به طوری که فروش 30 هزار لیتر بنزین ما به کمتر از 15 هزار لیتر رسیده است .
محمدی در پایان افزود : ما تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل و بازگشایی مجدد انجام می‌دهیم در حال حاضر روند قانونی در حال طی شدن است و منتظر جواب نهایی از سمت قوه قضاییه هستیم.

خبرنگار طاها چاوشی