اردستان

اهدای زمین رایگان به خانواده‌های چهارفرزندی تا پایان امسال

به گزارش شرق ناب از اردستان رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: خانوارهای چهار فرزندی در اردستان برای ثبت‌نام و دریافت زمین رایگان تنها تا پایان امسال فرصت دارند. امیرحسین زرگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌صورت رایگان […]

به گزارش شرق ناب از اردستان رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: خانوارهای چهار فرزندی در اردستان برای ثبت‌نام و دریافت زمین رایگان تنها تا پایان امسال فرصت دارند.

امیرحسین زرگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌صورت رایگان به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

وی افزود: بر همین اساس و برای تامین مسکن این خانوارها یک قطعه زمین حداکثر به مساحت ۲۰۰ متر به‌صورت رایگان به متقاضیان دارای شرایط دریافت زمین واگذار خواهد شد.

زرگری در بیان جزییات این خبر، گفت: مطابق دستورالعمل ابلاغ شده خانواده‌های چهار فرزندی باید تاریخ تولد فرزندشان از اول فروردین‌ماه سال ۸۲ به بعد باشد و تمامی فرزندان نیز مجرد و کمتر از ۲۰ سال سن داشته باشند.

به گفته رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان، بر این اساس، این خانواده‌ها تنها تا پایان امسال می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده خود در سایت اقدام کنند.

زرگری اضافه کرد: متقاضیان خانوارهای چهار نفری برای دریافت زمین خود باید به سامانه جامع نهضت ملی مسکن به نشانی http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰ نفر در طرح حمایت از جوانی جمعیت شهرستان اردستان ثبت‌نام کردند، گفت: با تکمیل پرونده‌های این تعداد برای ۵۹ نفر از واجدین شرایط واگذاری زمین انجام شده است و مابقی افراد به محض تامین زمین و الحاق آن با اولویت بندی واگذار خواهد شد.